خرید vpn کریو اکتبر 13, 2016 soroush No comments

چه چیزی یک VPN را قابل اعتماد می کند؟

چطور VPN قابل اعتمادی را انتخاب کنیم؟

ارائه دهندگان VPN تمایل دارند کمتر از بسیاری از شرکت های بزرگ نمایان باشند. تعداد زیادی از آنها حتی آدرس و شماره تلفن وب سایت خود را نمی گذارند (چیزی که اغلب به عنوان مشتری از کسب و کارهای دیگر دیده اید). بنابراین پس شما چطور به عنوان یک مصرف کننده می توانید یک تصمیم گیری درست برای انتخاب و خرید VPN و خرید کریو قابل اعتماد داشته باشید، چندین راه وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید:

how-vpn-trustable

  • انتخاب یک ارائه دهنده و خرید VPN از یک کشور دموکراتیک با آزادی شخصی و آزادی اینترنت قوی

کشورهای توسعه یافته (مانند ایالات متحده) تمایل به داشتن قوانین قوی حفاظت از مشتری دارند تا اطمینان حاصل کنند که کسب و کارها بدون ارائه وعده های خود از مشتریان بهره نمی برند.

اگر یک VPN در کشورهای جهان سوم ضمانت کند که بر روی کاربران خود جاسوسی نمی کند، آیا می توانید در حالیکه هیچ پاسخگویی در این رابطه وجود نداشته باشد به آنها اعتماد کنید؟ در کشورهای صنعتی مانند ایالات متحده، بریتانیای کبیر، آلمان، هلند و غیره گمراه کردن مداوم مشتریان می توانند عواقب وخیمی برای شرکت ها داشته باشد، به این معنی که شرکت ها انگیزه قوی برای معامله صادقانه و منصافنه با مشتریان خود دارند.

به طور ویژه شرکت های فروش VPN مستقر در ایالات متحده به افراد پیشنهاد می شود، با توجه به ترکیب قوانین حفاظت از مشتریان و نظارت دولت بر کسب و کارها، هیچ گزارشی از فعالیت های کاربران مرتبط با VPN نگه داری نمی شود زیرا نیازی به آن نیست.

تعدادی از بهترین ارائه دهندگان VPN مستقر در ایالات متحده عبارتند از:

  • IPVanish
  • Private Internet Access
  • ExpressVPN

 

  • انتخاب یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان و خرید VPN از آنها

این ممکن است مانند نصحیت باشد اما حقیقت این است که VPN های محبوب به دلایلی محبوب شده اند. به عنوان یک قانون، آنها تمایل به ارائه خدمات عالی دارند، آنها کارمندانی برای پشتیبانی تمام وقت از مشتریان دارند و با خیانت به مشتریان آنها را از دست خواهند دارد. محبوبیت در اصل یک رای اعتماد از هزاران کاربر است که اعتماد آنها را به ارائه دهندگان VPN نشان می دهد. این مکان خوبی برای شروع است. می توانید مجموعه ای بهترین سرویس ها برای خرید VPN و خرید کریو را در اینجا پیدا کنید.

در این جا چند تا از محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس های VPN در جهان وجود دارند:

  • HideMyAss VPN
  • IPVanish VPN
  • Private Internet Access
  • Torguard

 

وی پی ان قابل اعتماد ParsVPN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *